Máte několik poboček v různých regionech České republiky a stále řešíte problém jak dostat všechny pobočky na Facebook, když lze zadat do profilu pouze jednu adresu? Máme pro vás řešení: Facebook Locations

Zlepšete povědomí o Vaší značce díky Facebook Locations. Tento nástroj Vám umožňujeme spojit a spravovat všechny lokality vaší firmy na Facebook.

Facebook Locations Vám umožní:

  • Zobrazit Vaše pobočky na Facebooku
  • Pomoct zákazníkům najít Vaší firmu rychleji
  • Nabídnout lokalizovaný obsah
  • Spravovat všechny lokality na jednom místě
  • Sdružovat všechna oznámení polohy na hlavní stránce
  • Spravovat místní Facebook reklamy

Facebook Locations zobrazují Vaše pobočky na mapě přímo na Facebooku.

Facebook Locations jsou efektivní i v mobilním zařízení.

Výhody Facebook Locations

Časté dotazy

Na stránkách lokalit se ve výchozím nastavení objeví název stránky, úvodní fotka a profilová fotka hlavní stránky. Případně si pro každou stránku můžete vytvořit nový, samostatný profil a úvodní fotky. To se hodí, když se například změní průčelí vašeho obchodu.

Ve výchozím nastavení Facebook Locations se objeví název stránky, úvodní fotka a profilová fotka hlavní stránky. Samozřejmě je možné pro každou stránku vytvořit nový, samostatný profil včetně úvodní fotky. Tuto možnost využijete např. v případě franšízanta.

Na Facebook lokální stránce můžete přizpůsobit většinu atributů jako na hlavní firemní stránce. Konkrétně se jedná o Úvodní fotku, tlačítko Call-to-Action, informace o stránce (adresa, telefon, e-mail, adresa www, apod.). Každá podstránka může ve výsledku fungovat jako samostatná identita, která je pouze zařazena pod globální stránku.
Bohužel ne, všechny stránky lokalit, které jsou spojené s vaší hlavní stránkou musejí mít stejný název. Výchozí název pro stránky lokalit je název hlavní stránky (např. Koberce BRENO) doplněný deskriptorem lokality, podle kterého lidé poznají, k jakému obchodu se stránka vztahuje.

Deskriptor lokality je ve výchozím nastavení „(Město)“ – nebo „(Adresa, Město)“ v případě, že je ve stejném městě několik lokalit (např. Koberce BRENO (Praha) nebo Koberce BRENO (Antala Staška, Praha)). Pokud máte pro hlavní stránku správcovské oprávnění, můžete deskriptor lokality upravit v oddílu Lokality v nastavení vaší stránky. Případně správci stránky lokality můžou toto pole upravit v oddílu stránky Informace. Název se tedy vždy upravuje globálně.

Lokality Vám můžeme přidávat a spravovat přímo v oddílu Lokality v nastavení vaší hlavní stránky. Všechny přidané lokality je poté možné individuálně a libovolně upravovat.

Pokud byste chtěli lokalitu odebrat nebo uzavřít, stránku pozastavíme a uživatelé Facebooku jí neuvidí. O data ale nepřijdete.

Můžeme Vám zajistit týdenní nebo měsíční reporting, kde veškerá data uvidíte. Případně uvidíte v nastavení vaší hlavní stránky, kde kliknete na Lokality. Tady se pak můžete podívat na seznam všech vašich stránek lokalit a upozornění pro každou z nich.
Pro zajištění toho, aby uživatelé při interakci se stránkami rozpoznali Vaší značku a pro ně známé prostředí, jsou názvy stránek standardizované, odrážejí tedy stejný název jako Vaše hlavní stránka.

Standardizovaný název se skládá z:

  • názvu vaší hlavní stránky
  • deskriptoru lokality, který pomáhá obchod lokalizovat

Deskriptor lokality bude ve výchozím nastavení „(město)“ – případně „(adresa, město)“ v případech, kdy je ve stejném městě víc lokalit.

Správce Vaší hlavní stránky může deskriptor lokality upravit. To správcům umožní vyřešit situace, kdy výchozí deskriptor nebude nejlepším způsobem rozlišení lokality, například u lokality v nákupním centru nebo v konkrétní čtvrti. Například u stránky lokality pro obchod firmy Koberce BRENO pojmenované „Koberce BRENO (Antala Staška 24, Praha)“ může být deskriptor upraven na „Koberce BRENO (Obchodní centrum A. Staška)“.

Bohužel ne, název stránky lokality změnit nemůžeme. Pokud si ale změníme název hlavní stránky, nový název se aplikuje v hierarchii směrem dolů také na všechny vaše stránky lokalit.
Po zveřejnění příspěvku na hlavní stránce je možné, aby se zveřejněný příspěvek propsal do lokální stránky.

Nejedná se však o oddělené příspěvky, ale spíš o jeden sdílený příspěvek se společnými metrikami, které si můžete pro každou stránku zobrazit (označení To se mi líbí, komentáře, sdílení).

Když budete příspěvek propagovat na hlavní stránce, odrazí se to i na všech ostatních stránkách lokalit.

Příspěvky můžete z hlavní stránky struktury lokalit zveřejnit na všech ostatních stránkách lokalit. Tato funkce se automaticky aktivuje, pokud žádná ze stránek lokalit nemá vlastní příspěvky.

Je možné přizpůsobit, jak se mají příspěvky zobrazovat na hlavní stránce lokalit a na ostatních stránkách lokalit.

Jsou k dispozici tři způsoby správy této funkce:

  • Vždy zobrazovat příspěvky hlavní stránky na všech stránkách lokalit
  • Zobrazovat příspěvky hlavní stránky na stránkách lokalit jen tehdy, když stránky lokalit nemají žádné vlastní příspěvky (Výchozí možnost)
  • Nikdy nezobrazovat příspěvky z hlavní stránky

Je možné přizpůsobit předvolby pro jednotlivé lokality. Lokalitu lze vyjmout z funkce propagací příspěvků.

Když se deaktivuje funkce na zobrazování příspěvků hlavní stránky na stránkách lokalit, automaticky vygenerované příspěvky ze stránek lokalit zmizí, ale na hlavní stránce zůstanou.

KONTAKTUJTE NÁS

    Vaše jméno (vyžadováno)

    Váš email (vyžadováno)

    Předmět

    Virtuální prohlídkaTour Dash360° VideoKonzultace

    Vaše zpráva