Máte několik poboček v různých regionech České republiky a stále řešíte problém jak dostat všechny pobočky na Facebook, když lze zadat do profilu pouze jednu adresu? Máme pro vás řešení: Facebook Locations
Zlepšete povědomí o Vaší značce díky Facebook Locations. Tento nástroj Vám umožňujeme spojit a spravovat všechny lokality vaší firmy na Facebook.
Facebook Locations Vám umožní:
- Zobrazit Vaše pobočky na Facebooku
- Pomoct zákazníkům najít Vaší firmu rychleji
- Nabídnout lokalizovaný obsah
- Spravovat všechny lokality na jednom místě
- Sdružovat všechna oznámení polohy na hlavní stránce
- Spravovat místní Facebook reklamy
Facebook Locations zobrazují Vaše pobočky na mapě přímo na Facebooku.
Facebook Locations jsou efektivní i v mobilním zařízení.
Časté dotazy
Ve výchozím nastavení Facebook Locations se objeví název stránky, úvodní fotka a profilová fotka hlavní stránky. Samozřejmě je možné pro každou stránku vytvořit nový, samostatný profil včetně úvodní fotky. Tuto možnost využijete např. v případě franšízanta.
Deskriptor lokality je ve výchozím nastavení „(Město)“ – nebo „(Adresa, Město)“ v případě, že je ve stejném městě několik lokalit (např. Koberce BRENO (Praha) nebo Koberce BRENO (Antala Staška, Praha)). Pokud máte pro hlavní stránku správcovské oprávnění, můžete deskriptor lokality upravit v oddílu Lokality v nastavení vaší stránky. Případně správci stránky lokality můžou toto pole upravit v oddílu stránky Informace. Název se tedy vždy upravuje globálně.
Pokud byste chtěli lokalitu odebrat nebo uzavřít, stránku pozastavíme a uživatelé Facebooku jí neuvidí. O data ale nepřijdete.
Standardizovaný název se skládá z:
- názvu vaší hlavní stránky
- deskriptoru lokality, který pomáhá obchod lokalizovat
Deskriptor lokality bude ve výchozím nastavení „(město)“ – případně „(adresa, město)“ v případech, kdy je ve stejném městě víc lokalit.
Správce Vaší hlavní stránky může deskriptor lokality upravit. To správcům umožní vyřešit situace, kdy výchozí deskriptor nebude nejlepším způsobem rozlišení lokality, například u lokality v nákupním centru nebo v konkrétní čtvrti. Například u stránky lokality pro obchod firmy Koberce BRENO pojmenované „Koberce BRENO (Antala Staška 24, Praha)“ může být deskriptor upraven na „Koberce BRENO (Obchodní centrum A. Staška)“.
Nejedná se však o oddělené příspěvky, ale spíš o jeden sdílený příspěvek se společnými metrikami, které si můžete pro každou stránku zobrazit (označení To se mi líbí, komentáře, sdílení).
Když budete příspěvek propagovat na hlavní stránce, odrazí se to i na všech ostatních stránkách lokalit.
Je možné přizpůsobit, jak se mají příspěvky zobrazovat na hlavní stránce lokalit a na ostatních stránkách lokalit.
Jsou k dispozici tři způsoby správy této funkce:
- Vždy zobrazovat příspěvky hlavní stránky na všech stránkách lokalit
- Zobrazovat příspěvky hlavní stránky na stránkách lokalit jen tehdy, když stránky lokalit nemají žádné vlastní příspěvky (Výchozí možnost)
- Nikdy nezobrazovat příspěvky z hlavní stránky
Je možné přizpůsobit předvolby pro jednotlivé lokality. Lokalitu lze vyjmout z funkce propagací příspěvků.
Když se deaktivuje funkce na zobrazování příspěvků hlavní stránky na stránkách lokalit, automaticky vygenerované příspěvky ze stránek lokalit zmizí, ale na hlavní stránce zůstanou.
KONTAKTUJTE NÁS